Atasi Masalah Ketiak Berbau Hangit


Masalah ketiak berbau hangit ini selalu menyerang kaum lelaki dan juga wanita terutamanya bagi mereka yang aktif bersukan dan kuat berpeluh. Dengan keadaan cuaca negara kita Malaysia, sudah tentu setiap hari semua orang akan berpeluh.

Penghasilan peluh yang berlebihan boleh mendatangkan bau hangit pada bahagian ketiak dan kadang-kadang memberikan kesan kekuningan di baju. Sudah pasti menimbulkan rasa tidak selesa dan kurang keyakinan diri kepada mereka yang mengalami masalah ini.

Jangan risau, saya ada menjual deoderan yang sangat sesuai bagi mereka yang kuat berpeluh. Dengan penggunaan yang kerap, anda boleh nikmati haruman dan perlindungan secara 48 jam daripada bau dan kebasahan. Malah, ia juga dapat meminimumkan kesan kekuningan pada kawasan keriak baju dan jangan risau produk ini tidak mengandungi alkohol pun. Jadi ianya selamat untuk dibawa solat dan dipakai oleh lelaki mahupun wanita.

Selain itu ada rumusan rahsia yang diolah daripada fungus dan alga. Camppuran bahan-bahannya adalah selamat dan tidak memudaratkan si pemakai. Nak cuba?

Sila Whats App ke 012-970 6828. Sebotol 100ml tahan sehingga 6 bulan lamanya. Rugi tau kalau tak cuba. Jangan biarkan masalah ketiak hangit menghantui diri anda.

Comments

Popular Posts