Khasiat Bawang Putih


1) Kaya dengan antioksidan yang dapat melawan radikal bebas di dalam darah. Jika diamalkan secara konsisten boleh membantu badan mencegah dari terkena kanser
2) Allicin yang terkandung di dalam bawang putih bertindak sebagai antivirus dan antibakteria dalam memusnahkan beberapa mikrob. Amat baik untuk hapuskan jangkitan dalam perut.
3) Mengurangkan risiko stroke dengan merangsang penghasilan Nitric Oxide pada dinding saluran darah. Ini akan membantu saluran darah untuk mengembang dan seterusnya mengawal tekanan darah dengan baik bagi mengelakkan risiko darah tinggi atau strok.
4) Meningkatkan sistem immunisasi tubuh
5) Mengurangkan kolesterol dalam tubuh. Kandungan Di-Sulphide di dalam bawang putih membantu mengurangkan kadar kolesterol dalam darah dan menurunkan risiko sakit jantung.

Kalau rasa-rasa tak boleh nak telan yang mentah, sila ambil pil bawang putih sahaja :)


BERMINAT untuk dapatkan pil bawang putih NUTRILITE? Baca infonya di sini :
Tiga tablet sehari membekalkan 1,000 mg serbuk bawang putih dan 21 mg ekstrak likuoris, serta Pekatan Selada Ai dan Pasli NUTRILITE.
Bawang putih kami ditanam di tanah lembah-lembah gunung tinggi California dan Oregon serta dikawal mengikut keperluan Nutrilite daripada sejak ditanam sehingga dipetik.
Semasa dipetik, ia dijadikan granul kemudian dinyahhidrat menggunakan proses dipaten - tanpa lebihan haba atau bahan penambah, untuk menjamin kualiti semula jadi bawang putih dikekalkan dalam bentuk pekatan yang tinggi.
Nutrilite memilih jenis bawang putih yang membekalkan paras sebatian sulfur yang tinggi dan bawang putih kami tidak tua.
Penggunaan yang Disyorkan: Ambil satu tablet tiga kali sehari dengan sajian.
150 tablet.
Kelainan Warna
Anda mungkin perasan bahawa kumpulan NUTRILITE Garlic & Licorice yang baru mempunyai sedikit kelainan warna. NUTRILITE Garlic & Licorice mengandungi pasli dan selada air yang dinyahhidratkan secara semula jadi, yang lebih gelap warnanya berbanding kebanyakan bahan-bahan mentah lain yang diguna dalam produk tersebut. Seting mesin dan juga kelainan warna semula jadi ramuan mentah telah menyebabkan kesan berlapis yang dapat dilihat dalam kumpulan baru. Yakinlah bahawa fungsi, ketulenan, integriti dan kestabilan produk tidak terjejas dalam apa jua cara.
WHATS APP 012-970 6828 untuk harga dan penghantaran terus ke rumah anda!

Comments

Popular Posts