Kelebihan Ekstrak Bunga Gardenia Grandiflora

Apabila kita menua, sumber-sumber tenaga kulit ini menyusut, menjadikan sel-sel kulit lemah dan kurang berfungsi. Menggalakkan sumber-sumber tenaga yang baru dalam sel-sel kulit membantu kulit ditenagakan dan disegarkan.

Teknologi adunan bahan di dalam produk SUPREME LX (termasuk ekstrak sel stem gardenia grandiflora dan kompleks celleffect24) membantu meningkatkan kemampuan semula jadi kulit untuk menjadi lebih bertenaga.

Tahukah anda apa itu ekstrak sel stem gardenia? Ianya sejenis bunga yang berwarna putih dan terbukti mempunyai banyak kebaikan.



Mellaui produk ini kulit akan ditenagakan dan dilindungi daripada serangan persekitaran pada waktu siang. Pada waktu malam, penampilan kulit disegarkan semula dan diperbaharui. Melalui produk ini, Indeks Tenaga kulit ditingkatkan sebanyak 68 kali, menyebabkan transformasi berbilang mendalam di mana banyak tanda penuaan dikurangkan secara dramatik untuk penampilan yang luar biasa muda dan bertenaga dan sihat.

Mahu tahu lebih lanjut mengenai produk hebat ini. Hubungi saya melalui Whats App di 012-970 6828 saya akan tunjukkan kebaikan produk yang terbukti berkesan dalam mengembalikan keremajaan wajah 15 tahun lebih mudah. Sudah tentu dengan penggunaan yang konsisten dan betul.

Comments

Popular Posts